lördag 15 december 2007

Humor

sofia dice:
hej kompis

Malva i Malaga dice:
heeej! det var langesen!!

sofia dice:
ja, verkligen!

sofia dice:
vad har du for dig nu for tiden?

Malva i Malaga dice:
hm.. inte sa mycket. lever ett sjukt nice partyliv i malaga bara.. du da?

sofia dice:
men shit!

sofia dice:
jag med ju!

sofia dice:
alltsa, sjuuukt

sofia dice:
vilket javla sammantraffande

Malva i Malaga dice:
whaaaaat?! vi borde totally hook up!

sofia dice:
alltsa latt!

sofia dice:
party party!

sofia dice:
var burkar du parta da?

sofia dice:
sjalv hanger jag mest pa ett stalle som heter Marcos Zapata

Malva i Malaga dice:
alltsa sjaaaaaauuuuk! jag med!

sofia dice:
alltsa herrejavlarminskaparetypvaaaarstagrejenjuuuuuuuuu

Malva i Malaga dice:
feeting

sofia dice:
fetaste fetingen

Malva i Malaga dice:
fett fetast feting

sofia dice:
du ar min kompis.

Malva i Malaga dice:
du ar min med..

Malva i Malaga dice:
kompis.

3 kommentarer:

SARA, sa...

fett ju. när kommer du hem?

SARA, sa...

nu ska jag försöka spela guitar hero. fattar inte grejen än.

Sofia & Malva sa...

otroligt fett. Lordag, sa jag ju igar. Jag hoppas verkligen att du kommer ha blivit en gh-nord (man maste forkorta, annars ar man tontig)tills jag kommer hem. Ses snart!